Laptop των 450 ευρώ και …Prada

freefotos.gr

Αφού θα πάμε για καισαρική δεν το κάνουμε αμέσως μετά τις γιορτές;

Μου είχε πει θυμάμαι ο γιατρός μου. Και εγώ του απάντησα στο ίδιο τέμπο: Αφού θα πάμε για καισαρική, δεν τελειώνουμε μια ώρα αρχύτερα ώστε να κάνω πρωτοχρονιά στο σπίτι μου με το παιδί μου;

Αυτά τα καλά προσφέρει η σύγχρονη γυναικολογία- μαιευτική σήμερα και τα προσφέρει χρόνια τώρα. Που να ήξερα βέβαια τότε ότι εάν τον άκουγα, ο γιός μου σήμερα δεν θα ήταν ένας από τους χιλιάδες …τυχερούς μαθητές του 1997 που φέτος θα λάβουν «δώρο» ένα laptop αξίας 450 ευρώ με την εισαγωγή τους στην πρώτη γυμνασίου.

Κουτόχορτο βέβαια δεν… τρώει κανείς. Μια ακόμα προεκλογική προσφορά θα είναι κι αυτή όπως το τριχίλιαρο που προσφέρθηκε στους καμένους της Ηλείας το 2007 το οποίο και δεν επαναλήφθηκε φέτος προς τους καμένους της Αττικής. Πού να βρεθούν βέβαια χρήματα σήμερα. Είχαν γίνει προκαταβολικά laptop με απόφαση του καλοκαιριού – γιατί από τότε είχε πάρει την απόφαση για εκλογές ο Καραμανλής – καθώς κανείς δεν προέβλεψε ότι στο μεταξύ η Αττική θα είχε γίνει παρανάλωμα.

Και νοερά σαν να ακούω τον καθηγητή του γιού μου σε λίγες εβδομάδες να τον μαλώνει: «Γιατί δεν ανοίγεις το laptop σου Αλέξανδρε;» «Έπεσε η μπαταρία του κύριε…».

Και επίσης νοερά βλέπω τους πιτσιρικάδες της Α γυμνασίου να μαζεύονται σε περιοχές …ευρυζωνικότητας – καλή ώρα στο λιμάνι του Πειραιά – και να παίζουν τα διάφορα «ανθρωποκτόνα» παιχνίδια τους ή στη χειρότερη περίπτωση να συνδέεται όλη η τάξη σε συγκεκριμένες ώρες με ραντεβού και ενώ θα βρίσκονται στα σπίτια τους για να κάνουν το ίδιο …ευγενικό διάλειμμα. Και τελικά ανάμεσα στα διαλείμματα του ηλεκτρονικού παιχνιδιού θα διαβάζουν και καμιά τριγωνομετρία ή καμιά παράγραφο από τα αρχαία ελληνικά.

Υπερβολές θα μου πείτε; Οκ. Να το δεχθώ. Έτσι κι αλλιώς δεν υπάρχει σήμερα σπίτι που να μη διαθέτει ηλεκτρονικό υπολογιστή. Στο δικό μου υπάρχει ένα PC και τέσσερα (ναι τέσσερα) laptop γιατί ακόμα και ο Αλέξανδρος έμαθε τον χειρισμό του ποντικιού από την ηλικία των 4 ετών. Και ενώ παλαιότερα όλα τα παιδιά συναντιόνταν στα προαύλια των σχολείων για καμιά κλωτσιά στη μπάλα ή για κους-κους, σήμερα η παρέα συναντάται στο ιντερνέτ καφέ για εικονικό ποδόσφαιρο και …ανθρωποκτονίες.

Σκέφτομαι όμως: Τόσα χρήματα που θα δοθούν για 120.000 υπολογιστές, μήπως θα έφθαναν για να δημιουργηθούν εργαστήρια ηλεκτρονικών υπολογιστών που θα εξυπηρετούσαν το σύνολο των 500.000 μαθητών για τα απόμενα 4 – 5 χρόνια;

Μήπως θα είναι αντιπαιδαγωγικό θα σουλατσάρουν οι «γιάπις» των 12 ετών με τα laptop τη στιγμή που τα παιδιά των 13, 14, 15, 16 και 17 ετών θα διαολίζουν την ώρα και τη στιγμή που δεν γεννήθηκαν το 1997;

Και μ' αρέσει που για λόγους λέει …παιδαγωγικούς θα έχουν όλα τα παιδιά τον ίδιο υπολογιστή γιατί λέει αυτό εισηγήθηκε το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ώστε να υπάρχει ισότητα. Καλέ τι μας λέτε; Για δείτε τι φοράνε κάποιοι μαθητές που η χάρη τους φθάνει μέχρι τα Prada, και Dolce & Gabanna και Nina Ritchie και Emporio Armani και Fendi και Burberry και Roberto Cavalli, και Marni, και Bottega Veneta…

Ο τύπος του laptop μας μάρανε.

Έχω όμως και μερικές ακόμα απορίες:

– Οι καθηγητές που έχουν έστω και μία ώρα μάθημα με τα πρωτάκια του 2009 θα πάρουν κι αυτοί υπολογιστές. Οι υπόλοιποι; Στο πηγάδι κατούρησαν;

– Οι καθηγητές που θα πάρουν τα laptop γνωρίζουν όλοι τη χρήση τους ή θα τους χαρίσουν στα δικά τους παιδιά για να παίζουν;

– Τον επόμενο χρόνο – εάν ω μη γένοιτω θα έχουμε πάλι κυβέρνηση Καραμανλή – γιατί δεν θα δοθεί laptop στα πρωτάκια του 2010;

Κι ύστερα σου λέει ο Καραμανλής: Ή ο Παπανδέρου ή εγώ. Ε άντε στο καλό παλικάρι μου γιατί εσένα σε είδαμε.
Της Θεοδοσίας Κοντζόγλου στο atticapress

http://apneagr.blogspot.com/

Posted via email from apneagr’s posterous

Posted on 26 Σεπτεμβρίου 2009, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Σχολιάστε.

Σχολιάστε